Известие

Collapse
No announcement yet.

Подсилени позиции при вдигане на крик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Подсилени позиции при вдигане на крик

    Здравейте колеги, много време ме тормози едно нещо.
    Гледах позицийте в книгата за упътване на колата и са посочени, единствено страничните греди за вдигане с крик (обозначените места).
    Аз нямам смелост да работя на доверие на един крик и винаги искам да подложа или да пусна колата на подпора.
    Такива са и инструкцийте за крик(вдигане и оставяне на тежеста на подпора), поне може би непрофесионалните от хиляди левове.

    Има ли място и къде може да се подложи на колата, примерно да си разменя гумите предни/задни, без да въртя с резервната гума.

    Старата ми 145 имаше места за подлагане(означени), особено отпред, купих си и подпори който така и не съм използвал.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  • #2
    Отпред на моста има едно място с отвор отдолу, аз там слагам крика, а отзад където е обозначено-задницата не е тежка.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      Отзад е обозначено само за крик 24см от подкалника на страничната греда.
      Не ми се иска да я оставям на крик.
      Една снимка не можах да открия с драскулки
      Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

      Comment


      • #4
        Работи с два крика.
        Първо повдигаш отзад със заводския.
        После слагаш отпред един хидравличен тип "бутилка" и няма да имаш проблеми.

        Пример

        Хидравличните изпускат мноого бавно (ако е нов няма да изпуска...) , а дори и да изпусне е достатъчно висок и колата няма да падне до земята.

        В метро бях виждал скоро хидравличен на добра цена и беше късичък, че ако вземеш някой твърде висок няма да можеш да го вкараш под колата.
        Last edited by dhtj; d.m.y г., 11:39.
        156 2.0TS

        Comment


        • #5
          Работиш ли около колата винаги трябва да е на твърди опори, иначе рискуваш да умреш, криковете се чупят, кривят и изместват и падат бързо колите. Метал върху метал не е добра идея, пързаля се. Аз използвам дървени трупчета с диаметър около 20-25 см, поставям ги в близост до крика и отпускам крика така че да държат и крика и трупчето. Така колата е изключително стабилна и никога не може да падне.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Бутилковият изпуска, може би на 10мин с 1см.
            Този като количка, който имам за сега не изпуска.
            Явно няма много варианти
            Отпред мисля, че може на носача, но отзад ..
            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
              Бутилковият изпуска, може би на 10мин с 1см.
              Този като количка, който имам за сега не изпуска.
              Явно няма много варианти
              Отпред мисля, че може на носача, но отзад ..
              E aко изпуска, ще го "припомпиш". Важното е че колата не може да падне и да се потроши, щото самия крик и в най-сгънато положение е поне 20см.
              За смяна на гуми става. За лежане под колата - недей.

              Аз имам един тип бутилка, много стар, тествал съм го нарочно да видя дали изпуска, един час оставих колата върху него и не беше мръднал.

              Иначе работя с подемник често, не съм вдигал 159ки, но от колите които съм вдигал има голям избор къде да се сложат лапите и си е съвсем безопасно, особено ако ползваш по-широко трупче. Единствените забранени зони са пода ( под педалите, примерно , там е тънка ламарина) и често декоративните прагове - най-външната страница на колата.

              Всичко друго става, навсякъде където видиш дебело желязо може. И на носачи съм вдигал, и на греди, и на шенкела...
              156 2.0TS

              Comment

              Working...
              X